čtvrtek 23. května 2013

Blogspirace (1)

Tot meme je pořádané GrowingUpYA a Saz101. O co jde? Jde o to napsat jakousi (jiskru), nebo- li inspirativní citát / obrázek / video. Meme se může pořádat v jakýkoli den, který si vy sami vyberete.
"Dream cast" 
nebo-li (moje) obsazení herců do knižních postav

Když čtu knihu, postavy si představuji podle autorčina popisu a osobnosti. Moc ráda, se ale většinou  podívám na videa, kde si lidé dosadí za knižní postavy nějakého herce. Většinou u té knihy, která nebyla s filmovaná. Tak si udělám obrázek, jak vidí postavy ostatní. Je to docela zajímavé a mnohdy mi herci do rolí vůbec nesedí. Myslím, že nejvíce těchto videí jsem hledala na knihu Hex hall. Tam jsem si postavy pořád nedokázala představit.
Zde je odkaz na video, kde se mi obsazení nejvíce líbilo:

Zde pěkné např. pro Drakii:


Zajímavé, je taky podívat se na obsazení do knih, které už byli zfilmované například Twiliht. Ne každý má stejný názor na herce :D

Žádné komentáře:

Okomentovat