středa 8. května 2013

Recenze: Lisa McMann - Lovkyně snů: Procitnutí


Největší obrázek výrobku Lovkyně snů – ProcitnutíNázev: Procitnutí
Originální název: Wake
Autor: Lisa McMann
Díl - 1.
Série: Lovkyně snů
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 215
Rok vydání - ČR: 2011
                       Originál: 2009
Žánr: Sci-fi a fantasy

Anotace:
Sedmnáctiletou Janie už nebaví, že se stále propadá ostatním lidem do snů, zejména pokud ten, komu se zdají, někam padá, ocitá se na veřejnosti nahý nebo sní o svých erotických tužbách. Janie se nemůže nikomu svěřit - neuvěřili by jí a mysleli by si, že je blázen. A tak žije se svou schopností jako s nechtěným prokletím, které neumí ovládat. Pak se jednou propadne do noční můry, z níž jí ztuhne krev v žilách. Poprvé není v něčí zvrácené duši jen pozorovatelem, ale i účastníkem... 

Moje oblíbená věta z knihy:
 Jeho obličej zvážní. Nenapadlo mě, jak jinak tě donutit, abys se mnou mluvila."

Můj Názor:
wake2Na knihu jsem náhodně narazila minulé prázdniny v knihkupectví se slevou a řekla si, že sci-fi mám ráda, tak proč to nezkusit. Když jsem začala knihu číst, tak jsem si říkala, že jsem možná šáhla vedle, ale kniha se potom rozjela a já nelitovala. To bylo první co mi na knize vadilo, kniha se rozjela poměrně pomalu. Opravdu mě kniha chytla asi až někde před polovinou. jinak děj ubíhal opravdu rychle, jelikož kniha není zrovna moc tlustá a písmo je je větší, věty krátké. Tudíž kniha je ve finále celkem krátká. Janie mi byla sympatická, ale někdy trochu naivní. Kniha je vyprávěna autorem, což mi trochu vadilo, protože jsem se občas neorientovala. Na začátku odstavce je vždy datum a čas, pro lepší orientaci v čase, když Janie sní. Mě osobně tenhle styl nevadil, ale někdo může mít problémy než si zvykne. Když pominu to, že jsem knihu skoro odložila, než se rozjela, tak je to velice pěkná kniha s originálním námětem. Tento příběh je opravdu zajímaví a neokoukaný. 
Mé hodnocení je 4,5/5
Book trailer:

Žádné komentáře:

Okomentovat