středa 11. září 2013

Recenze: Rick Riordan - Percy Jackson: Prokletí titánů


Název: Prokletí titánů
Originální název: The Titan' s Curse
Autor: Rick Riordan
Díl - 3.
Série: Percy Jackson (Percy Jackson and the Olympians )
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 336
Rok vydání - ČR: 2010
                       Originál: 2007
Žánr: Sci-fi, Fantasy


Že mám moc po svém otci, bohu moří Poseidonovi, už víš... Že patřím do Tábora polokrevných už taky víš... Ale na spoustu otázek neznám odpovědi ani já. Kam se poděla bohyně Artemis? Jaké nebezpečné a záhadné příšeře byla na stopě? Mám na sebe vzít děsivé Titánovo prokletí, kterým by se naplnilo proroctví Orákula? Jsem Percy Jackson a vydávám se se svými přáteli z Tábora polokrevných na další výpravu do mytologického světa. Vezmeme tě s sebou, chceš?


„On říká, že se nejmenuje Bessie.“

                                                                                                                 Do třetice dobrého
Percy s kamarády musí přivést do tábora dva polokrevné sourozence. Nestvůra Thorn sourozence unese, a tak záchranu překazí. Percy s pomocí Lovkyň bohyně Artemis sourozence vysvobodí, však Annabeth se stane zajatkyní Thorna. Lovkyně povedou výpravu, která je určena k záchraně Annabeth, ale Percy nebyl vybrán, jelikož je muž. Přece jenom ho to neodradí a na výpravu se vydá. 

Můj Názor:
Třetí díl série Percyho Jacksona. Tento díl byl jeden z nejakčnějších dílů. Rozhodně se tam pořád něco dělo. Kniha je proto opravdu čtivá (jako všechny díly) a čtenáře zabaví. V tomto díle se vyskytne taky spoustu nových postav. Postavy určitě nejsou ochuzeny o pořádný popis. Pokus se o nich něco nedozvíte už na začátku, nezoufejte. Během děje jsou všechny informace doplňovány a hezky do sebe zapadají. Nejen během děje zjišťujete nové informace, ale taky co kniha to nové rozuzlení. Kniha byla dobrodružná už od začátku a myslím, že hezky "načla" děj a čtenáři se tak dále dobře četla. Už jsem zmiňovala, že Percy Jackson je moje srdeční záležitost, tudíž moc kritiky neočekávejte. Díky více napínavosti a akčnosti, kterou kniha nabízí, se trochu zmenšila míra humoru v knize. Nemyslím to nějak drasticky, ale přece jenom, jsem se u předešlých knih více pobavila.

Mé hodnocení: 4,5/5

Děkuji moc nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku. 
 Knihu si můžete objednat zde. 
Vaše hodnocení knihy:
Free Rating Code

Žádné komentáře:

Okomentovat