úterý 7. května 2013

Úryvkové úterý (1)

Ahoj,
další meme, do kterého jsem se rozhodla zapojit (páni nějak jsem se rozjela), je meme z dílny AliPeli. Více informací zde. Cílem je každé úterý napsat úryvek z knihy kterou právě čtete, nebo kterou jste dočetli.



Místo pro princeznuNázev: Princezniny deníky - Místo pro princeznu (#2)
Autor: Meg Cabotová
Úryvek:

Tak tady sedím a čekám na to interview. Kromě toho, že mě bolí v krku, je mi ještě navíc na zvracení. Možná mám přece jenom chřipku. Nebo možná byl ten falafel, co jsem si objednala včera k večeři, z nahnilé cizrny nebo tak něco. Nebo jsem možná jenom strašně nervózní, protože tenhle rozhovor se bude v pondělí večer vysílat asi tak zhruba ve 
dvaadvaceti milionech domácností. 
I když mi připadá těžké uvěřit tomu, že by dvaadvacet 
milionů domácností mohlo zajímat cokoliv z toho, co já můžu
říct. 
Četla jsem, že když má dávat interview princ William, 
dostane otázky týden předem, aby si mohl vymyslet opravdu 
chytré a pronikavé odpovědi. Zdá se, že na členy genovské  
knížecí rodiny se toto privilegium nevztahuje.

Žádné komentáře:

Okomentovat