sobota 8. června 2013

Filmová podoba týdne (6)


Toto meme má na svědomí Niklaus.

Název filmu: Hugo a jeho velký objev / Hugo 
Režie filmu:  Martin Scorsese
Název knihy: Velký objev Huga Cabreta The Invention of Hugo Cabret
Autor knihy: Brian Selznick








Obsah filmu:
Hugo Cabret je neobyčejný kluk, který po otcově smrti žije na pařížském vlakovém nádraží u strýce alkoholika, jenž tu pracuje jako seřizovač nádražních hodin. Po tátovi Hugo zdědil vynalézavost a robota s klíčovou dírkou ve tvaru srdce, který možná ožije, pokud se do ní vloží ten správný klíč, a předá chlapci otcův vzkaz. Alespoň v to doufá. Neutišitelná zvědavost přivede Huga k nerudnému prodavači mechanických hraček a od něj i k jeho chráněnce, která, ač je to neuvěřitelné, drží v rukou klíč k rozluštění Hugovy životní záhady. Jak k němu přišla? Jaké tajemství skrývá její adoptivní prarodič, že o něm nesmí nikdo mluvit? Skrývá robot skutečně otcův vzkaz? A dokáže Hugo na všechny tyhle otázky odpovědět dřív, než ho dostihne ruka zákona v podobě přísného nádražního hlídače a pošle ho do sirotčince?
(zdroj: csfd.cz)

Můj názor:Opravdu úžasné efekty a celkově po vizuální stránce perfektní. Příběh mě už tolik nezaujal. Přiznám se, že ze začátku jsem to ani moc nechápala. Ani příběh mě nějak moc nezaujal. Rozhodně to není špatný film, to ne. Hodně lidem se líbí, ale já jsem mu jen nepřišla na kloub a neporozuměla.

Trailer:



Více informací o filmu zde.

                       
                                                                           Mona


2 komentáře:

  1. Ja som film nevidela, ale čítala som knihu a tá je tiež taký malý-veľký vizuálny zážitok :) Podobne ako ty, si myslím, že príbeh je slabší, ale to spracovanie stojí za to - kniha je plná úžasných ilustrácií, ktoré s minimom textu rozprávajú Hugov príbeh.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem sama kdo si to myslí :D Vím, že spoustě lidem okolo mě se to moc líbí. Nicméně i zpracování je na knize důležité a nezáleží jen na samotném příběhu :)
      Mona

      Vymazat