Recenze: Rick Riordan - Percy Jackson: Bitva o labyrint

Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 384
Rok vydání - ČR: 2011
                       Originál: 2008
Žánr: Sci-fi, Fantasy

Chlapec Polobůh Hrdina 4. díl
Jmenuji se Percy Jackson… Je mi skoro 15. Svět kolem se zdá být čím dál nebezpečnější. Tábor polokrevných už není, co býval. Luke s Kronovou armádou se snaží dostat se za jeho hranice. Vydáváme se do prastarého Daidalova labyrintu. Jdeš do toho s námi? Musím tě ale varovat, důmyslné podzemní bludiště může člověka dovést kamkoli, zmást, dohnat k šílenství a zahubit…

Říkal, že jeho životní síla je spojená s labyrintem.

V zamotaném labyrintu
Ve čtvrtém pokračování Percyho Jacksona se stane ředitelem aktivit v táboře Kvintus. Percy s přáteli se vydají na výpravu, při které musí nalézt Daidala. Kronos už je v plné síle v těle Luka připraven na útok do tábora, ale nezná cestu. Nezná cestu tajemným Daidalovým labyrintem, kterým by se do tábora nepozorovatelně dostal. Percy, Annabeth, Grover a Tyson musí najít Daidala dříve než Luke. Podaří se jim to?

Zdá se mi, že už nemám co psát. Vše co jsem chtěla říct už jsem zmínila v recenzích na předchozí díly. Přesto jsem se nikdy nezmínila o překladu knihy. Knihy jsem v originále nečetla, tudíž nedokážu porovnat překlad s originálem. Nicméně mě se překlad líbí. Myslím, že toto je jeden z mých oblíbených dílů Percyho. Celý děj v Labyrintu byl záhadný a nepředvídatelný. Co se týče postav mám výhrady k Rachel. Ta holka mi je nesympatická. Nevím proč, ale nějak mi nesedí. Za to Tyson se projevil jako statečný kyklop a jsem ráda, že se v knize znovu objevil. Vyjádřím se k obalům knih. Ty originální jsou jednodušší. Každý díl má přidělenou specifickou barvu, do které je obal stylizován. Tento díl má barvu červenou. Ty, které se prodávají u nás jsou více propracované a vyšperkované. Obálka s krásnými odlesky a zajímavějším nápisem série. Rozhodně se mi líbí obě verze. Pokud jste Percyho ještě nečetli, určitě začněte. Nebudete zklamaní. Nejen tento díl, ale i ostatní mají spád a knihy se velice dobře a rychle čtou

Mé hodnocení: 5/5

Děkuji moc nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.
 Knihu si můžete objednat zde.