neděle 22. září 2013

Recenze: Rick Riordan - Percy Jackson: Poslední z bohů

Největší obrázek výrobku Percy Jackson – Poslední z bohů
 Název: Poslední z bohů
Originální název: The Last Olympian
Autor: Rick Riordan
Díl - 5.
Série: Percy Jackson (Percy Jackson and the Olympians )
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 408
Rok vydání - ČR: 2011
                       Originál: 2009
Žánr: Sci-fi, Fantasy


Jmenuji se Percy Jackson… Blíží se mé šestnácté narozeniny. V Táboře polokrevných však nechystáme oslavy, nýbrž výpravu do války. A místo blahopřání jsem si vyslechl dávné temné proroctví, které mi všichni tak dlouho tajili. Bitva, která může znamenat konec světa, začne docela nevinně, když mi přistane na kapotě auta bájný kůň Pegas…

Ukáže se konečně, kdo stojí na straně dobra a kdo se přidal k vládci temnot? Kdo válku nepřežije a kdo z ní vyjde jako hrdina?
Zápas o zachování civilizace začíná!


„Polobohové,“ zamumlala Rachel a hodila na plátno další šipku. „A ty jejich pitomé výpravy.“


                                                                                         Bitva, která vše rozhodne!
Proroctví se pomalu naplňuje. Kronos rozpoutal v táboře polokrevných zmatek. Všichni se podezírají navzájem, kvůli špehovi, který donáší Kronovi. Bohové opustili Olymp, kvůli jiné bitvě. Olymp je nechráněný a Kronos má větší šanci ho dobýt. 
Závěrečný díl série Percyho Jacksona je tady

Můj Názor:
Proroctví se pomalu naplňuje. Kronos rozpoutal v táboře polokrevných zmatek. Všichni se podezírají navzájem, kvůli špehovi, který donáší Kronovi. Bohové opustili Olymp, kvůli jiné bitvě. Olymp je nechráněný a Kronos má větší šanci ho dobýt. 
Te amo tio Rick.Závěrečný díl série Percyho Jacksona je tady. Tohoto dílu jsem se bála. Myslela jsem si, že když tam budou ty bitvy, že mě to nebude bavit. Že bude kniha jen celá o bitvě a žádný děj. Mýlila jsem se. Celá kniha, děj a stránky byli nabyté akčností a pořád se něco dělo. Opravdu, tenhle díl byl celý zaplněný dějem, který se těžko předvídal. Budete tajit dech při scénách ohrožujících život našich hrdinů a rozplývat se nad koncem knihy. Nechápala jsem, že můžu být ještě něčím překvapená, ale je to tak. Myslím, že autor dokázal úžasně zakončit sérii. Po té dlouhé době co jsem Percyho četla, jsem nemohla uvěřit, že už to končí.   Ještě jsem nečetla knihy, které by byli psané z takovouhle lehkostí a přitom propracovaností. Kniha má sice čtyři sta stránek a vy si říkáte jak je tlustá, ale velikost písma udělá své. Knihy jsou čtivé a humorné. Nejvíce humorné jsou asi názvy kapitol. Jakmile knihu dočtete a zavřete ji, víří Vámi emoce. Myslím, že lepšího konce se kniha a celá série nemohla dostat.

Mé hodnocení: 5/5


Děkuji moc nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku. 
 Knihu si můžete objednat zde. 

Vaše hodnocení knihy:
Free Rating Code

Žádné komentáře:

Okomentovat