pondělí 17. června 2013

Top týdne (3)



                                                             3. Knihy z dětství



1.Donaldova léčka
V dětství to byla moje nejoblíbenější knížka, kterou jsem četla stále do kola. Vlastně v ní ani moc textu nebylo a obrázky byli přes celou stránku, co víc jsem tehdy mohla chtít?









2. Klub záhad

Ve třídě to tenkrát četli skoro všichni a já se nechala strhnout. Jednoduše napsaná detektivní knížka o trojici kamarádů, kteří vždy přijdou na kloub každé záhadě.




3. Narnie
Asi moje první, ne tak dětská série knih. Prvnímu dílu jsem úplně propadla, ale další mě trochu zklamali. Nicméně zajímavě vymyšlený svět, ve kterém jsem chtěla být.






Přiznám se, že to je asi vše co mě prozatím napadá. Samozřejmě je toho víc, ale to nestojí za zmínku. Měla jsem ráda Disney příběhy, ať už Pocahontas, nebo Medvídka Pů a další. Tyto příběhy byli zpracované podle kresleného filmu a fotky z něj byli v knize použité, proto bylo lehké krátké příběhy číst. Dále např. Pipi dlouhá punčocha, nebo Žofka.

Jaké knihy jste v dětství četli vy?

2 komentáře:

  1. Thomas Brezina byl mým oblíbeným spisovatelem. Jeho knížky se strašně krásně četly :) A v podstatě čtou dodnes :)

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím :) Příběhy byli jednoduché, ale měli v sobě jakési kouzlo, které mě vždy ohromilo.

    OdpovědětVymazat