středa 10. července 2013

Mé knižní série (1)

Ahoj,
rozhodla jsem se zkusit meme od Roxanne s názvem Mé knižní série. Úvod do tohoto meme zde, na jejím blogu. O co jde? Jde o to, že vyfotíte svou knižní sérii a odpovíte na pár daných otázek.



1. Drakie




Jak ses o téhle sérii dozvěděl/a?

Hledala jsem nějakou knihu k Vánocům a na tuhle jsem narazila :)

Kolik dílů jsi zatím stihl/a přečíst?
Všechny

Co na tuhle sérii říkáš?
Je to úžasná série z originálním příběhem, který se jen tak nevidí.
Recenze na blogu zde: 1.díl, 2.díl, 3.díl

Který díl z celé série máš nejraději?

To je těžké říct. nejméně určitě druhý díl útěk. Nejraději asi poslední.

Jaká je voje oblíbená postava, proč?

Samozřejmě Jacinda. Nevím proč, asi proto, že byla svá a byla mi sympatická.

Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát?

Severina. Vždycky když se tam objevil, měla jsem chuť mu něco udělat.

Když porovnáš originální a české obálky, které se ti líbí víc?

Ty originální se od těch našich neliší. Jsou stejné až na název a pár malých drobností :)

Která obálka se ti líbí nejvíc?

Asi obálka posledního dílu. Je taková nejtajemnější.

Existuje nějaká scéna na kterou jen tak nezapomeneš?

Určitě. Líbila jsem mi scéna z prvního dílu, ta ve školní tělocvičně. A v tom posledním toho bylo hodně. Scény v Enkroské pevnosti, byli úžasně vysvětleny a popsány. Nebo scéna, kdy se zjistilo, že Cassian žije :D

6 komentářů:

  1. Jéé.. :)) Tuto sérii už si chci dlouho pořídit. Bože. Ona vypadá tak úžasně! :) Závidím Ti! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Nezáviď :) Určitě máš doma hezčí série než já :D

      Vymazat
  2. První díl mám doma už hrozně dlouho, už bych s do něj mohla pustit. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Počula som, že je to vraj blbosť, ale ako tak čítam tvoje recenzie na túto sériu, rozmýšľam, že si ju možno aj kúpim. Ďakujem :)

    Melinda Zuzi Lunatic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsem tě navnadila a není zač:) Určitě tomu dej šanci, ale chápu, že má každý jiný jazýček na knihy :D

      Vymazat