sobota 7. září 2013

Informace + nějaké jiné řeči

Ahoj,
no škola nám začala a jak už jsem říkala, je méně času. Nicméně já nemám spíš než čas, inspiraci ;) Vůbec mě nenapadá co bych kromě recenzí psala.  Prosím poraďte.  V listopadu nám začne týden s Percym a jediné, co teď mohu delat je připravit články, které mi byli přiděleny ;) Meme a projekty moc nemusím,  protože je stejně nedělám pravidelně. Jinak teďkon sedím na zahrádce a užívám si sluníčka. Rozečetla jsem Divergenci a Reset. Cinder mám za sebou a jsem ráda,  že jsem ji začala číst. Na Scarlet už se moc těším, protože mě moc zajímá,  jak to bude dál ;) Takže Váš úkol je mi napsat komentář s nějakým nápadem na článek.  Samozřejme me potěší jakýkoliv komentář - třeba s tím co čtete, nebo co ve škole. Mě zajímá cokoliv ;)
Mona

3 komentáře:

  1. Mám opačný problém, nevím o čem psát dřív :D Nejvíce bych ti asi doporučila rozšířit zaměření blogu, tedy nepsat jenom o knihách, ale třeba i o jiných tvých zájmech, kde jsi byla a co jsi navštívila, jaký film nebo písničky tě zaujaly, zaměřit se trochu více na jednoho spisovatele, vymyslet článek na nějaké téma, nebo prostě jen fotky... je toho tolik. Mou největší inspirací je každodenní život. Prostě mě jen tak nějaké téma trkne a už se mi zrodí v hlavě nápad. Super je taky koukat k jiným blogům o čem píšou a třeba se jimi inspirovat..Tím teď nemyslím kopírovat ale :) A když dojde insipirace, tak píšu tagy, ty jsou super, protože si je můžeš převzít z jiných blogů, nemusíš nic vymýšlet a přesto je to pořád hodně čtené :) Hodně štěstí s blogováním :D
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Neboj, určitě něco vymyslíš..:) Taky toho mám ve škole teď hodně, ale neboj, inspirace zase přijde :)

    OdpovědětVymazat
  3. Holky díky, tak snad něco vymyslím, blog mám spíš zaměřený, na knihy, takže se chci toho tématu držet a moc od něj neutíkat :D

    OdpovědětVymazat