středa 4. září 2013

Mé knižní série (3)

Další článek do meme od Roxanne s názvem Mé knižní série. Úvod do tohoto meme zde, na jejím blogu. O co jde? Jde o to, že vyfotíte svou knižní sérii a odpovíte na pár daných otázek.



3. Kroniky Cartera Kanea




Jak ses o téhle sérii dozvěděl/a?

Nenechala bych si ujít jedinou knihu od Ricka Riordana :D

Kolik dílů jsi zatím stihl/a přečíst?
Všechny :D

Co na tuhle sérii říkáš?
Mě se líbí. Je to zase něco nového a mytologii mám ráda.

Který díl z celé série máš nejraději?
Těžko říct, protože jsem ještě nedočetla ten poslední díl, ale možná první.

Jaká je voje oblíbená postava, proč?
Mám Cartera ráda, ale Sadie o maličko víc :D

Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát?
Desjardise

Když porovnáš originální a české obálky, které se ti líbí víc?
Zrovna u této série se mi líbí více obálky originální, které jsou prostě hezčí. U nás se mi na obálkách nelíbí jak jsou u dělané ty postavy a obálka na mě působí uměle.

Která obálka se ti líbí nejvíc?
Obálka k Hněvu bohů, ale ono je to asi jedno.

Existuje nějaká scéna na kterou jen tak nezapomeneš?

Na scénu kde se Zia rozpadla a zjistilo se, že je to jenom ve hliněná postav na konci prvního dílu :)



Žádné komentáře:

Okomentovat