středa 25. září 2013

Mé knižní série (5)

Další článek do meme od Roxanne s názvem Mé knižní série. Úvod do tohoto meme zde, na jejím blogu. O co jde? Jde o to, že vyfotíte svou knižní sérii a odpovíte na pár daných otázek.



5. Lovkyně snů




Jak ses o téhle sérii dozvěděl/a?

První díl jsem koupila někde ve slevě v knihkupectví, potom už jsem jen čekala až vyjdou ostatní.

Kolik dílů jsi zatím stihl/a přečíst?
Všechny.
Recenze na blogu zde: 1.díl, 2.díl, 3.díl
Co na tuhle sérii říkáš?

Přiznám se, že ze začátku jsem byla na pochybách, zda se mi bude líbit, ale potom se to rozjelo a já knihám propadla :)
Který díl z celé série máš nejraději?
Nejspíš první díl Procitnutí.
Jaká je voje oblíbená postava, proč?

Cabel, teda ne, že bych neměla ráda Janie, ale Caleb mi byl příjemnější a byl ochotný a hodný.
Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát?

Myslím, že tam nebyla žádná postava, kterou bych neměla ráda, i když mi občas lezla na nervy matka Janie.
Když porovnáš originální a české obálky, které se ti líbí víc?
No i když jsou obálky rozdílné zas tak moc se od sebe neliší. Ty naše tam jen mají jiné obrázky a obličej dívky. Líbí se mi oboje.
Která obálka se ti líbí nejvíc?

Obálka k druhému dílu Vstříc temnotě.
Existuje nějaká scéna na kterou jen tak nezapomeneš? 

Scéna v prvním díle, kde Cabel vzal Janie na skateboard a svezl jí domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat