úterý 22. října 2013

Booklover´s details (1)



Ahoj, 
tak jsem se zapojila do dalšího projektu (mám toho nad hlavu dva dumací projekty, měsíc s Percy Jacksonem a prosincová Blogtour, kterou chystám), ale i přesto plním slib a píši článek, a proto se omlouvám, že nebude nějak dlouhý, ale moje hlava toho prostě více nevyplodí :D Jedná se o projekt 
Booklover´s details je projekt pořádaný Zuzkou z Infinity of Books, její úvodní článek zde.



1. Smysl čtení

Myslím, že většina čtenářů mého blogu má knihy ráda tudíž oni samy si dokážou říci, proč mají knihy rádi a proč čtou. Myslím, že se nedá říci přesně proč čteme, u každého je to totiž jinak. U mě je to proto, že mě to baví a ráda si u knih odpočinu a nechám se v táhnou do příběhu. U jiného, protože je to dobré zabití nudy a pro jiného zase něco jiného. 

Je těžké k tomuto tématu něco říci, protože věřím, že každý sám má důvod a ví proč čte. Myslím, že jsou knihy samozřejmě i ponaučné, nejen, že si rozšiřujete slovní zásobu, ale jak říká jedna naše paní učitelka ve škole. Z knih se učíte řešit situace v normálním životě. Nevím kolik je toho na tom pravdy, ale možná trocha je, co myslíte? 



Žádné komentáře:

Okomentovat