středa 9. října 2013

Liebster Blog Award Tag


Do Tagu jsem byla nominována úžasnou Kleriou z blogu My favourite books a stejně úžasnou Táňou z blogu I love books.

Pravidla:
  • Řekněte o sobě 10 věcí.
  • Odpovězte na 10 otázek blogerky, která vás nominovala.
  • Vymyslete 10 otázek pro ty, které budete nominovat. 
  • Nominujte 5 blogerů, kteří mají méně než 200 pravidelných čtenářů.
  • Informujte blogery o tom, že jste je nominovaly. 

10 věcí o mně:

1. Mám hnědé oči i vlasy
2. Mám psa jménem Denny
3. Svátek mám úžasného 12.12 (to datum miluji)
4. Mám hrozně ráda lasagne
5. Miluji jídlo :D
6. Mám mladšího bratra
7. Dokážu se rozesmát kvůli každé prkotině :)
8. Jsem celkem tvůrčí
9. Miluji seriály typu kriminálek, takže např. Miami, New York, Las Vegas a taky miluji Dr. House a Mentalistu, no a taky Kobru 11
10. Jsem bordelář ;)

Otázky + Odpovědi (od obou slečen, které mě nominovaly)

1. Jak často nakupuješ knížky?
To je hodně individuální, ale ne moc často.
2.Jaký máš názor na knihy podle knižních předloh?
Teď se přiznám, že si nejsem jistá, co se tím míní. Nemá tam být spíše filmy podle knižních předloh? Pokud ano, tak samozřejmě proti nim nic nemám :)
3. Jakou knihu bych si chtěl/a mít zfilmovanou a zatím nebyla a ani se neplánuje? 
Myslím, že už jsem to dokonce někde zmiňovala. Chtěla bych, aby se zfilmovala Drakie, jelikož by mě zajímalo, jak by tam ty drakie vypadali :D A potom Hex Hall :D
4. Co nejraději piješ při čtení?
Horkou čokoládu, nebo čaj.
5. Vyhrál/a jsi někdy už nějakou knížku? 
Hmm ano jednou, ale bylo to proto, že jsem se účastnila soutěže jen já  :)
6. Od kolika let čteš knížky pořád? 
No už jsem četla jako malá, ale pokud myslíte opravdu pořád a intenzivně, tak tak 3 roky zpět :)
7. Jakou knížku by si mi doporučila, ne jenom mě, ale i ostatním?
Jen jednu? No jinak by to bylo na dlouho, ale samozřejmě  mého oblíbeného Percyho Jacksona a taky např. Mayské proroctví či Divergence :D
8. Kde nejraději čteš?
Večer v postílce ;) 
9) Která knížka tě nejvíc zklamala, a přitom sis říkal/a, že tohle je knížka která mě bude bavit? 
Také už mnohokrát zmińovaná knížka Křídla.
10) Která kniha tě nejvíc překvapila, vyrazila dech a zvedla ze židle? 
Hodně aktuálně je to asi Scarlet, a potom taky Divergence a Reset.

                                                           .....
1. Máte slabost pro krásné obálky?
Kdo ne? Samozřejmě, že ano :D
2. Preferujete hardbacky, paperbacky a nebo e-booky? 
Je mi to jedno, ale mám radši knihu do ruky, takže e-booky moc nemusím :)
3. Čím si získá hlavní hrdina vaši přízeň? 
Tak samozřejmě sympatií :)
4. Myslíte si, že všechny knihy o upírech napodobují Twilight?
Ne, nenávidím tenhle názor, každá kniha jes vým stylem či stylem autorky jedinečná a tohle si vůbec nemyslím.
5. Na co jste v knihách přímo vysazeni? 
Hm no vadí mi, když je mi hrdina/ka nesympatická/ý, a potom nemám ráda nudné příběhy.
6. Píšete autorům po dočtení knihy a nebo by jste chtěli začít?
Většinou ne, teda pokud píšu, tak pro rozhovor, nebo to není hned po dočtení knihy :)
7. Vidíš v knihách svoji budoucnost?
Hm, myslím, že, ale kdo ví :D
8. Jakým způsobem si třídíš knihy do knihovničky? 
Ne nijak extra systematicky, ale podle velikostui, série, a potom jestli je to hardback, enbo paperback.
9. Myslíš si, že je dobré, že čím dál, tím víc přibývá tolik knižních blogerů? 
Pokud jsou to blogeři, kteří se o svůj blog starají, tak proč ne :)
10. Jak dlouho máš blog? 
Teď to bude půl roku :D

Otázky pro moje nominované 
1. Co ty a výběr knih podle obálek?
2. Jak často si vybíráš knihu podle nálady?
3. Bere (pučuje si) ti někdo z rodiny či okolí knihy za účelem čtení?
4. Co tvoje okolí a čtení knih?
5. Na jakém nejzajímavějším místě jsi kdy četla?
6. Když ti řeknu slovo "smrt", jaká kniha se ti vybaví jako první?
7. Kde nejčastěji nakupuješ knihy?
8. Líbí se ti trend řazení knih podle barev?
9. Koukáš na nějaké zahraniční "booktubery"?
10.Jakou knihu aktuálně čteš?

Moji nominování :D

Zuzu z Infinity of books
TerezZ z My Book Universe
Bures Kate z Calm of books
Sašenku z Kniho-lienka
Christine z Our Universe of Books

Žádné komentáře:

Okomentovat