čtvrtek 7. listopadu 2013

Stěhujeme se!

Prosím, přečtěte si tento článek, je velice důležitý, pokud se Vám nebude chtít číst celý čtěte jen tučně zvýrazněné písmo!

Ahoj,
nemohu tomu uvěřit, ale je to tady. Blog se stěhuje na vlastní doménu, která zní zivotsknihami.cz. Musím říci, že to nebylo vůbec lehké. Neptejte se mě, jak se to dělá, jelikož mě doménu a všehchno to okolo zařizoval někdo jiný, takže já vůbec nevím. Blog mám propojený s wordpressem, což jsem, chtěla. Jakmile jsem se dostala k účtu, importovala jsem všechny komentáře a příspěvky z Bloggeru do Wordpressu. Zjistila jsem, že jsou špatně formátované, takže jsem musela každý příspěvek po příspěvku upravit. Zabralo mi to asi dva týdny. Ještě před tím, se ale musel vymyslet design. Zvolila jsem jednoduchost., Mě tenhle styl článků na hlavní stránce v jakoby "čtverečkách" velice vyhovoval, jelikož jste nemuseli rolovat stránku až dolů, aby jste se dostali ke staršímu příspěvku. Design je zatím stylizován do takové zelené či tyrkysové barvy, kterou ale budu měnit podle období či jiných parametrů. Prosím Vás, aby jste na tomto starém blogu již nekomentovali, jelikož tu už nebudu a jelikož na wordpressu nejsou pravidelní čtenáři, prosím všechny mé čtenáře, aby lajkly fb stránky, tím vždy zjistí, že je nový článek.



Děkuji :D 

Novinky:
1, Pod každou recenzí najdete hvězdičky, poprosím Vás, hodnoťte pokud jste knihu také četli pomůže to spousta ostatním k výběru. Klidně se podívejte na seznam recenzí na blogu zde a rovnou všechny knihy, které jste četli ohodnoťte.

2, Pod každým příspěvkem dole najdete zeleně (odkazová barva) vždy tag k článku, když ho rozkliknete zobrazí se Vám všechny příspěvky v této kategorii. 

Pomoc - Kdo používá také Wordpress poraďte mi prosím plugin na ukazování statistik blogu, který by byl přehledný a dobrý, děkuji :) 

Tak, toť vše, já doufám, že se Vám bude na novém blogu líbit a prosím zde už nekomentujte, ale pokud budete chtít komentovat tento článek tak zde na nové adrese. 





Žádné komentáře:

Okomentovat