sobota 4. května 2013

Filmová podoba týdne (1)

Ahoj,
rozhodla jsem se že se zapojím do meme, kterou vymyslel Niklaus, filmová podoba týdne.
Pro můj první příspěvek do tohoto projektu, jsem si vybrala film je to i můj život.

Toto meme má na svědomí Niklaus.

Název filmu: Je to i můj život / My sister's keeper          
Režie filmu:  Nick Cassavetes                                           

Název knihy: Je to i můj život / My sister's keeper
Autor knihy: Jodi Picoult






Obsah filmu:
Co drží rodinu pohromadě? Režisér Nick Cassavetes opět demonstruje příběh plný hlubokých lidských emocí. Tentokrát vás zavede do spokojené rodiny, která se musí poprat s nemocí dítěte. Jedenáctiletá dívka má být dárkyní pro svou sestru, která trpí leukémií. Nakonec se ale začne domáhat práva rozhodovat o svém vlastním těle.Je správné udělat cokoli, abyste zachránili život dítěti? Cameron Diazová hraje matku, jejíž dceři je diagnostikována smrtelná forma leukémie. V zoufalé snaze zachránit život své první dcery (Sofia Vassiljevová) porodí další dceru - speciálně počatou, aby byla ideálním dárcem pro starší sestru. O jedenáct let později, druhá dcera (Abigail Breslinová) prošla bezpočtem invazivních procedur, své sestře darovala krev, kostní dřeň ... a nyní potřebuje ledvinu. Je správné, když matka žádá po jedné ze svých dcer, aby obětovala tak mnoho pro druhou? Mělo by mít dítě možnost samo rozhodnout, jak velkou oběť chce přinést?
Můj názor:
Na film jsem narazila čirou náhodou a nemohla jsem se přestat koukat. Film je opravdu nabitý emocemi. Celý příběh je opravdu velmi zajímaví a dojemný, chytne vás od začátku až do konce. Anny mi bylo opravdu líto, vím, že tím co dělala, zachraňovala sestře život, ale i přesto mi jí bylo líto. Když jsem se dozvěděla, proč doopravdy Anna podala žalobu, byla jsem zaskočena, i když to svým způsobem chápu. Abigail Breslin je herečka kterou mám ráda a myslím, že se s touto rolí opravdu dokázala poprat. Tento příběh je opravdu jedinečný a úžasný. Moc doporučuji ke zhlédnutí.

Trailer:


Více informací o filmu zde.

                       
                                                                           Mona


Žádné komentáře:

Okomentovat