sobota 11. května 2013

Filmová podoba týdne (2)


Toto meme má na svědomí Niklaus.

posterNázev filmu: Jsem číslo čtyři / I Am Number Four
Režie filmu: D.J. Caruso                                         

Název knihy: Jsem číslo čtyři / I Am Number Four 
Autor knihy: Pittacus Lore







Obsah filmu:
Z dálného vesmíru přichází na planetu Zemi devět mimozemských bytostí. Jsou poslední svého druhu a na planetě Zemi se snaží ukrýt před nepřátelskou rasou Mogadorianů, která zničila jejich domovskou planetu a nyní chce vyhubit i zbytek jejich rasy. Každé z devíti bytostí bylo přiřazeno číslo od jedné do devíti a existuje závazné pravidlo, že bytosti musí být zabity vzestupně. První tři jsou už mrtvé, teď je na řadě číslo čtyři. 
Jsem Číslo čtyři je napínavý thriller o pozoruhodném mladém muži Johnovi Smithovi, který je na útěku před nemilosrdnými nepřáteli, usilujícími o jeho život. Neustále změny identity a stěhování z města do města ve společnosti svého ochránce Henriho  jsou příčinou toho, že je John neustále všude nováčkem, který nemá nikde žádné kořeny. Malé městečko v Ohiu, kde nyní žije, je svědkem nečekaných a převratných událostí, které změní Johnův život – seznámení s jeho první láskou, objevení nových schopností a nalezení spojení s ostatními, kteří sdílejí jeho neuvěřitelný osud

Můj názor:Film jsem viděla poprvé asi před více než rokem a moc se mi líbil. Mám moc ráda tyhle typy filmů, kde se něco děje a je tam nadpřirozeno. Knihu si plánuji přečíst také, protože film byl moc pěkný. Určitě doporučuji. Námět se mi taky moc líbí a určitě nebudou zklamaní ani fanoušci romantiky.

Trailer:



Více informací o filmu zde.

                       
                                                                           Mona


Žádné komentáře:

Okomentovat