pátek 10. května 2013

Harry Potter ... aneb "Pottermania"

Ahoj,
vím, že tento článek není zrovna moc knižní, ale už docela dlouho jsem o sepsání takového článku přemýšlela.
K napsání tohoto článku mě inspirovala televize, ve které nedávno dávali poslední díl Harryho Pottera a jelikož mám moc ráda tyto filmy i knihy rozhodla jsem se o tom napsat článek.

Zdroj:Tumblr
Harry Potter. Myslím, že tohle jméno každý zná. I když už tato série úžasných knih a filmů skončila, pořád jsou všechny nezapomenutelné.
Tak schválně!  Kdo z vás nikdy nechtěl umět kouzlit, mít pobertův plánek, nebo se učit v Bradavicích? Kdo viděl alespoň jeden film, nebo četl alespoň jednu knihu tak ví, o čem mluvím.  Ano, i já jsem propadla této sáze, viděla každý film a přečetla i některé knihy od autorky J. K. Rowlingové. Knih je 7 a filmů 8.

Naše hlavní postavy. O Herrym mluvit nemusím a Hermiona 
Ron, jsou také jasní. Záporák Draco Malfoy, nebo Bellatrix Lestrangeová. A další ... např. Neville Longbottom, Lenka Láskorádová.


Zdroj: Tumblr
Malá rekapitulace:
Nebelvír a Zmijozel jsou koleje našich hlavních hrdinů, ale nezapomínejme na Havraspár a Mrzimor.
Na Bradavický expres se můžete dostat jedině z nástupiště 93/4.
Největší úhlavní nepřítel je ten " jehož jméno nesmíme vyslovit" - Voldemort.


  • Moje zřejmě nejoblíbenější píseň  z Harryho Pottera:
Fireworks  -   Nicholas Hooper - Harry Potter a Fénixův řád


To be continued ...
                                                                       Mona

Žádné komentáře:

Okomentovat