úterý 14. května 2013

"Pottermania" - 2

Pokračování článku o Harrym Potterovi ...

Během všech těch 8 filmů jsme mohli vidět spoustu dobrých,zábavných, vtipných či originálních scén. Našla jsem pár "gifek", na kterých tyto scény jsou a vybrala na ukázku ty, které se mi nejvíce líbily.
Nafouknutá tetička Marge odlétá

 (Zdroj všech "gifek" je Tumblr) 

Podle mého názoru je většina vtipných scén spíše v prvních dílech (filmových). Konečné filmy nabírají spíše na dramatičnosti, ale to může být zcela jen můj pocit.



Hermiona a Malfoy

Mám ráda všechny filmy Harryho Pottera, ale i přesto mám svého favorita a to vězně z Azkabanu. 

Film, který mě ze série nejmíň zaujal je Relikvie smrti - část 1.
Ron - Hermionin budoucí manžel 




Nejoblíbenější knihu Harryho nemám, jelikož jsem přečetla jen knihy tři. Přesto Relikvie smrti, kterou jsem četla, byla velice hezká a stokrát lepší než film.



Ronovo neposlušné koště




To be continued ...




                    Mona

Žádné komentáře:

Okomentovat