středa 15. května 2013

Recenze: Sophie Jordanová - Drakie


Název: Drakie
Originální název: Firelight
Autor: Sophie Jordan
Díl - 1.
Série: Firelight (Drakie)
Nakladatelství: CooBoo
Počet stran: 296
Rok vydání - ČR: 2012
                       Originál: 2010
Žánr: Sci-fi a fantasy

Anotace:
Jacinda od malička žije s cejchem výjimečnosti a ví, že každý její krok je sledován. Touží ale po svobodě rozhodovat se sama za sebe. Když poruší nejposvátnější zásadu svého druhu, skoro za to zaplatí životem. Zachrání ji krásný cizinec, který byl poslán, aby lovil takové, jako je ona, potomky draků, kteří na sebe dokážou vzít lidskou podobu. Jacindina rodina je nucena uchýlit se do světa smrtelníků, kterému není lehké se přizpůsobit...

Moje oblíbená věta z knihy:
 „ Ty chytráku," Catherine ho laškovně šťouchne do žeber. „Vždyť jsou dvojčata"

Můj Názor:
Vybírala jsem si knihu k narozeninám a na tuhle jsem četla spustu kladných recenzí, a tak jsem si řekla, že by tento námět nemusel být vůbec špatný. Jacinda je hlavní hrdinka, a taky vypravěč příběhu. Žije spolu se svou matkou a sestrou Tamrou s kmenem Drakiů. Jacinda poruší pravidla kmene a její matka jí a sestru pro jejich záchranu před trestem odveze pryč. Jacinda vnímá přestěhování jako katastrofu, do té doby než potká Willa...
Kniha s dalším originálním námětem. Děj je úplně úžasný. Pro mě bylo trochu zvláštní, nebo možná neuvěřitelné chování matky k Jacindě. Její sestra jí zrovna taky moc nepomáhala, ale chápala jsem ji. Myslím, že hlavním motivem knihy není jen dobrodružství. Kniha se zařazuje do sci-fi a fantasy, já bych jí klidně zařadila i do románů. Kniha se mi moc líbila a četla jsem jí opravdu jedním dechem. samozřejmě v knize nechyběli a ni humorné části. Konec, který v knize byl, jsem vlastně očekávala, spíš jsem na něj byla připravená. Autorka nás chtěla nalákat na další díl, proto nechala konec této knihy otevřenější.
Mé hodnocení: 5/5

Book trailer:

<

Žádné komentáře:

Okomentovat