pondělí 24. června 2013

Top týdne (4)



                                                             4. Knihy z doporučení
Knihy z doporučení. Myslím, že je pro mě celkem těžké zamyslet se a vzpomenout si jaké knihy mi byli doporučeny. Mnoho jich nebylo, většinu knih si vybírám podle sebe a moc doporučení se ke mě nedostalo.
Proto to ráda napravím, pokud víte o nějaké knize, kterou by jste mi chtěli doporučit, tak určitě napište :D

Stmívání1.Twilight saga Minulý rok, když jsem chodila na kytaru, tak jsem se tam potkávala s jednou dívkou, s kterou jsem si vždy povídala, než mi začala hodina. Vím, že mi jednou doporučila právě sérii Twilight a říkala, že se to nedá vyrovnat filmu. Tak jsem si jí přečetla a opravdu jsem s ní musela souhlasit.

Rodrick je King




2.Deníky malého poseroutky
Nečetla jsem všechny díly, snad jen dva. Pokud zrovna potřebujete rozptýlit, nebo chcete číst něco jednoduchého a humorného, tak je to to pravé. Myslím, že tyto knihy mi doporučila jedna z mých spolužaček.



            
Terry Pratchett

3.Terry Pratchett
 Tento autor mi byl doporučen, také od jedné spolužačky. Musím se přiznat, že jsem od něj zatím ještě žádnou knihu nečetla .






Tak, a to snad opravdu vše co mi bylo doporučeno. Možná to ještě nějaká kniha byla, ale na to si už moc nevzpomínám. Jak jsem říkala, pokud máte nějakou knihu na doporučení, klidně mi ji napište, nebo napište jaká nejlepší kniha byla doporučena Vám :D

Žádné komentáře:

Okomentovat