sobota 3. srpna 2013

Letní soutěž

Ahoj,
je to tu. Na blogu pořádám první soutěž. Asi už víte, že měl nedávno Harry Potter narozeniny. Teda ne, že by soutěž vznikla právě proto, ale cena se k tomu hodí :D 


Pravidla soutěže



  • Soutěž trvá od 3.8. do 30.8. - výherce vyhlásím co nejdříve
  • Výherce kontaktuji emailem - ten má 48 hodin na odpovězení, nebo losuji někoho jiného
  • Soutěž je otevřená pro čtenáře s Českou doručovací adresou
  • Do soutěže vstupujete vyplněním soutěžního formuláře
  • Každý se může účastnit pouze jednou - duplicitní vstupy mažu
  • Musíte být starší 13-ti let, nebo se souhlasem rodičů
  • Výherce bude vylosován pomocí random.org 
  • Můžete získat vstupy navíc

  • O co soutěžíme?





  • Knihu do soutěže jsem věnovala já, ze své knihovničky :D
  • Je to Harry Potter a relikvie smrti od J.K.Rowlingové
  •                                 


    SOUTĚŽNÍ FORMULÁŘ

    Všem účastníkům přeji hodně štěstí :D



    6 komentářů:

    1. Ty jo, relikvii smrti jsem četla asi před dvěma rokama a to mě úplně uchvátila :) Kouzelná cena, nevím, jestli já bych byla schopná obětovat něco ze své knihovničky ;)

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Já jsem jí taky četla zhruba před dvěma lety a též mě uchvátila, ale film to celé zkazil :D

        Vymazat
      2. no to teda jo :/ na knížku prostě nemá nic ;D

        Vymazat
      3. Přesně :D Kniha byla báječná :)

        Vymazat
    2. Nechce se mi načíst formulář :/

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Právě jsem na to koukala a mě jde., tak to zkus ještě jednou ono je možné, že jak jsem dělala na blogu změny, tak to nešlo. Pokud ti to nepůjde, tak mi napiš sem do komentářů - Jméno a email. Potom jaká je tvoje nejoblíbenější postava a díl z Harryho Pottera. Plus můžeš získat navíc vstupy za sdílení soutěže, pokud jsi pravidelný čtenář a za lajknutí fb blogu :D

        Vymazat