pondělí 30. září 2013

Shrnutí za září 2013



Za měsíc září 2013

1. Přečetla jsem: 
Cinder - Marissa Meyer - Recenze
Reset - Amy Tintera - Recenze
Divergence - Veronica Roth - Recenze
Dvě zrcadla - Karolina Limrová - Recenze
Kouzlení - Aprilynne Pike - Recenze

2. Přečteno stránek dohromady (nepočítám knihy rozečtené):
1772

Sbírání listí:
413 stránek od 23.9. - 30.9

3. Začala jsem číst:
Dva meče - Karolina Limrová 
Iluze - Aprilynne Pike

4. Nové knižní přírůstky:
V září jsem si koupila knihy dvě. Divergence a Křídla, protože se ke mě dostala nabídka od Fortuna Libri, zda bych nechtěla zrecenzovat zbytek série,a tak jsem si ten první šla pořídit, abych měla doma sérii celou. Nicméně celou sérii najdete v Luxoru za 99 korun, takže pokud by měl někdo zájem , tak tam ;). 
K narozeninám jsem dostala Me and Earl and the Dying girl, kterou jsem si moc přála a v soutěži u Táni jsem vyhrála knihy Ve tvém pokoji a grafický román stmívání.

Recenzní výtisky jsem obdržela čtyři + jeden v elektronické podobě. První byl Dva meče, jako RC od Knihcentra a tři od Fortuna Libri a to Kouzlení, Iluze a Osud. Od nakladatelství Host jsem v el. podobě obdržela Dvě zrcadla.

...
Křídla - Aprilynne Pike
Divergence - Veronica Roth
Grafický román Stmívání - Stephenie Meyer
Me and Earl and the Dying girl - Jesse Andrews
Ve tvém pokoji - Jordanna Fraibergová
Dva meče - Karolina Limrová
Kouzlení, Iluze a Osud - Aprilynne Pike

Vše pohromadě :D


5. Oblíbená písnička:
Jistojistě Hitmaker - Voxel


6. Oblíbený film:
Těžké, jelikož jsem tenhle měsíc na filmy moc nekoukala, ale začala jsem opět sledovat Kobru 11, což je sice seriál, ale nevadí.

7. Objev měsíce (cokoliv):
Vlastně ani nic teda až na výše zmíněného interpreta Voxela, který má supr písničky.

8.Novinky na blogu:
Tak asi už mnoho z Vás slyšelo, že na blog připravuji Blog tour, která se uskuteční už příští týden na blogu.

9. Anketa
Tradičně i tento měsíc, jste mohli v postranním panelu hlasovat v mojí malé anketce. Má otázka zněla - Koho máte radši? Vybírali jste z postav z Twilight :D Ode dneška můžete hlasovat v nové anketě, tak hone běžte :D
S velkým předstihem vyhrál Emmett, za ním Jacob, a potom Edward. Poslední skončil Jasper.



8 komentářů:

  1. Divergence je úžasná a Křídla se mi taky celkem líbila ( četla jsem je ale začátkem roku 2012)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé kousky a ta písnička, už teď je to moje závislost to pořád poslouchat dokola :D, dík za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo no já jsem na na ní taky závislá :) Nemáš zač ;)

      Vymazat
  3. Já jsem četla ten grafický komiks Stmívání :) Byl celkem fajn, ale já Stmívání zrovna nemiluju. Totiž, dostala ho ségra, takže nepuč si :D
    Jinak krásné knihy :) Hodně mě láká Divergence a křídla...

    OdpovědětVymazat